Кошик
891 відгук
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 11:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Глибочицька 44 (БЦ Глубочицький, Ультрамаркет), Київ, Україна
+380 (68) 057-22-23
+380 (99) 209-11-56
+380 (68) 057-22-23
Darius Shop

Настільна гра Кланк! Катакомби (Clank! Catacombs)

  • В наявності
  • Код: GKCH105CC

2 600 ₴

+380 (68) 057-22-23
  • +380 (99) 209-11-56
  • +380 (68) 057-22-23
    Telegram
  • +380 (68) 057-22-23
    Telegram
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Настільна гра Кланк! Катакомби (Clank! Catacombs)
Настільна гра Кланк! Катакомби (Clank! Catacombs)
2 600 ₴
В наявності
+380 (68) 057-22-23
  • +380 (99) 209-11-56
  • +380 (68) 057-22-23
    Telegram
  • +380 (68) 057-22-23
    Telegram
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Видавець Geekach
Мова  Українська
Текст у грі  Мало
Час партії 45 - 90 хвилин
Гравців 2 - 4
Вік 13+
BGG  More info
Основний розділ Пригоди
Додатковий Стратегії, Настільні ігри, 10-13 років, Сімейні, Для підлітків, Фентезі
У коробці  29 плиток підземелля
1 планшет катакомб
180+ карт
140+ жетонів
Поле ринку
120 кубиків та 4 фігурки гравців
24 кубики дракона
5 кубиків привидів
Мішечок дракона
Маркер дракона
Довідник із жетонів
Книжка правил
Артикул GKCH105CC
Штрихкод 4820242620950
Країна друку Китай

Кланк! Катакомби гра. Колодобудівна підземна пригода

Ці таємничі й небезпечні катакомби – обитель кістяного дракона Умброка Вессни. У моторошному темному підземеллі ви можете натрапити як на зловісних привидів, що переслідуватимуть вас до самої смерті, так і на всілякі портали, які перенесуть вас будь-куди. Ви будете досліджувати підземні лабіринти, звільняти численних в'язнів, що благають про порятунок за ґратами, і шукати святилища з незліченними скарбами…

Жодна подорож у катакомби не буде схожою на іншу, адже підземелля щоразу складають інакше з окремих плиток. Ви можете грати лише новою колодою підземелля із цієї гри або додати карти з інших ігор серії «Кланк!» Перевірте свою удачу, спробувавши втекти від дракона з награбованими скарбами!

Мета гри

Усі гравці починають партію з однаковими невеликими колодами, але здобувають інші карти протягом гри. У кожного гравця своя власна стратегія, бо карти, які додають в колоди під час гри, мають різні ефекти. Поліпшення вашої колоди і вибір оптимальної стратегії — ключ до перемоги.

Протягом гри кожен гравець прагне:

  • Здобути жетон артефакту й утекти від дракона, повернувшись у початкову локацію — Склеп над підземеллям.
  • Здобути якнайбільше очок за артефакт та іншу здобич, щоб перемогти суперників й отримати титул Найкрутішого злодія Королівства!

Перебіг гри

Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Гравець починає свій хід з 5 картами на руці. Він повинен зіграти всі ці карти до кінця ходу, виклавши їх в ігрову зону перед собою. Більшість карт дають ресурси – «уміння», «мечі», «чоботи» – потрібні для виконання різних дій. Також гравець може отримати монети або «кланки!» За кожен отриманий «кланк!» гравець повинен додати кубик свого кольору в зону «Кланк!» на планшеті катакомб. Якщо гравець отримує вказівку взяти карту, він бере карту з власної колоди й також грає її. 

Гравець може виконати будь-яку кількість дій, доки в нього вистачає ресурсів.

  • Отримати карту. Гравець витрачає «вміння», щоб отримати карту з синьою назвою з ряду підземелля або з жовтою назвою із резерву. Отримані карти гравець кладе у свій скид.
  • Використати пристрій. Гравець витрачає «вміння», щоб отримати пристрій (карту з фіолетовою назвою) з ряду підземелля. Після цього він відразу застосовує ефект карти, описаний після слова «Використати», а потім кладе цю карту у скид підземелля.
  • Атакувати монстра. Гравець витрачає «мечі», щоб атакувати монстрів — карти з червоними назвами в ряді підземелля. У правому нижньому кутку карти монстра вказано, скільки "мечів" треба витратити, щоб перемогти його. Перемігши монстра, гравець отримує нагороду, описану в тексті після слова «Перемога», а потім кладе цю карту у скид підземелля. Також гравець може атакувати карту «Ґоблін» у резерві. Перемігши ґобліна, він не скидає цю карту. Кожен гравець може атакувати ґобліна будь-яку кількість разів щоходу, щоразу отримуючи винагороду.
  • Переміститися. Гравець витрачає «чоботи», щоб переміщувати свого героя. Кожен символ «чобота» дозволяє переміститися 1 тунелем. Деякі тунелі мають додаткові вимоги і правила. Якщо тунель веде до краю плитки, біля якого немає суміжної плитки, гравець викладає на вільне місце нову плитку, продовжуючи тунель, яким переміщувався його герой. Тунелем із символом замка можна пройти, лише використавши відмичку. Тунелем-стрілкою можна пройти лише в указаному стрілкою напрямку. Також герой може переміщуватися між будь-якими порталами, наче це суміжні клітинки. 
  • Купити на ринку. Якщо гравець перебуває на клітинці ринку, він може купити будь-який жетон з планшета ринку за 7 монет і покласти його в особистий запас.
  • Узяти артефакт. Якщо гравець перебуває у приміщенні з жетоном артефакту, він може взяти його й покласти в особистий запас. Гравець може взяти жетон артефакту лише один раз за гру. 
  • Відімкнути скриню, бібліотеку або в'язницю. У деяких приміщеннях указані символи скрині, бібліотеки або в'язниці із замками. Перебуваючи в такому приміщенні, гравець може витратити відмичку, щоб відімкнути скриню, бібліотеку або в'язницю. Відімкнувши скриню, гравець бере жетон великої таємниці. Відімкнувши бібліотеку, гравець бере таємний фоліант. Відімкнувши в’язницю, гравець звільняє 2 в’язнів – бере собі 2 випадкові жетони в’язнів. Жетони в’язнів мають різні ефекти й приносять очки наприкінці гри.
  • Святилище. Перебуваючи у святилищі, герой може відмітити його кубиком свого кольору, а потім отримати по 1 монеті за кожне святилище, яке він уже відмітив.

Кінець ходу та атака дракона

Зігравши всі карти з руки й виконавши всі потрібні дії, гравець виконує такі кроки по порядку:

  1. Кладе усі карти зі своєї ігрової зони у скид, а потім бере 5 карт на руку зі своєї колоди для наступного ходу. Якщо колода вичерпалася, гравець перетасовує всі карти зі скиду, утворюючи нову колоду.
  2. Поповнює ряд підземелля, заповнюючи прогалини картами з колоди підземелля.
  3. Розігрує атаку дракона. Якщо будь-яка зі щойно викладених у ряд підземелля карт має символ атаки дракона, дракон атакує! Гравець збирає усі кубики в зоні «Кланк!» і кладе їх у мішечок дракона. Потрусивши мішечок, він бере стільки кубиків, яке значення вказано в комірці треку люті, де перебуває маркер дракона. Кожен чорний кубик він кладе у загальний запас, а кожен кольоровий кубик завдає 1 поранення гравцеві цього кольору. Якщо з мішечка взято білий кубик привиду, кожен гравець зазнає 1 поранення. Коли атака завершується, гравець кладе усі білі кубики, узяті з мішечка, у зону «Кланк!»

Протягом гри рівень люті дракона зростає. Щоразу коли хтось бере артефакт, звільняє в'язнів або відкриває деякі малі таємниці, треба перемістити маркер дракона на одну комірку вгору по треку люті. Що більше люті, то більше кубиків беруть з мішечка. 

Зазнаючи поранень, гравець додає кубики свого кольору на шкалу здоров’я свого героя. Якщо шкала здоров'я заповнена, гравець вибуває з гри.

Кінець гри та підрахунок очок

Гра закінчується, коли всі гравці або тікають від дракона, або вибувають. Гравець втікає від дракона, якщо йому вдалося повернутися у Склеп з артефактом. Кожен гравець, який утік, підсумовує:

  • Цінність артефакту
  • Очки за жетони
  • Очки за монети (додає номінали монет).
  • Очки за карти в особистій колоді, на руці й у скиді.

Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.

 

Основні
ВиробникGeekach Games
Країна виробникУкраїна
ПризначенняДля компанії
Вікова групаВід 14 років
Мінімальна кількість учасників2 чол.
Кількість учасників4
Час гри30 - 60 хв.
СтанНовий
  • Ціна: 2 600 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner