Настільна гра Дюна. Війна за Арракіс (Dune: War for Arrakis)
- В наявності
- Код: GKCH186dw
5 800 ₴
- +380 (99) 209-11-56
- +380 (68) 057-22-23Telegram
- +380 (68) 057-22-23Telegram
Видавець | Geekach |
---|---|
Мова | Українська |
Текст у грі | Мало |
Час партії | 120 хвилин |
Гравців | 1 - 4 |
Вік | 14+ |
BGG | More info |
Основний розділ | Воєнні |
Додатковий | Стратегії, Настільні ігри, Дюна, Для підлітків, На кубиках, Гікам, Дуельні, Соло, Фантастика |
У коробці | 129 фігурок 1 поле "Прянощі повинні текти" 1 планшет гравця за Харконненів 1 планшет гравця за Атрідів 2 частини ігрового поля 3 жетони родинного ядерного арсеналу 3 маркери передбачення 3 маркери імперії 1 маркер панування 1 жетон запасу прянощів 8 жетонів початкового розгортання Атрідів 8 жетонів розгортання Атрідів 12 жетонів початкового розгортання Харконненів 16 жетонів знака хробака 5 жетонів Бене Ґессерит 6 екологічних випробувальних станцій 14 жетонів поселень 24 кубики 125 карт 6 жетонів конуса тиші 4 планшети гравців |
Артикул | GKCH186dw |
Штрихкод | 4820242621582 |
Країна друку | Китай |
«Дюна. Війна за Арракіс» – прянощі повинні текти
«Дюна. Війна за Арракіс» – це епічна асиметрична воєнна стратегія від творців «Війни Персня», заснована на культовому науково-фантастичному романі Френка Герберта «Дюна». Гравці розпочнуть запеклу боротьбу за контроль над пустельною планетою Арракіс – єдиним в Імперії джерелом прянощів. У великій війні зійдуться Доми Атрідів і Харконненів, їхні лідери та союзники. Гра має режими для двох і трьох-чотирьох гравців, а також соло-режим.
Щоб перемогти, вам доведеться приймати мудрі стратегічні рішення, вміло використовувати здібності унікальних лідерів, підтримувати баланс між обороною власних поселень і нападом на ворожі, контролювати завойовані території та позбавляти суперника ресурсів. Якщо ви є прихильником творчості Френка Герберта, Гікач також радить звернути увагу на ігри «Дюна: Імперіум» і «Дюна. Таємниці Домів».
Великі Доми
- Харконнени. На початку гри Харконнени контролюють основні населені зони Арракіса. Вони повинні шукати та знищувати укриття фрименів (їхні січі). Також Харконнени витрачатимуть ресурси на збирання якомога більшої кількості прянощів. Від кількості зібраних прянощів залежать відносини з основними силами Імперії. Імператор таємно підтримує і надає Харконненам додаткову військову допомогу та своїх солдатів-фанатиків – сардаукарів.
- Атріди. Атріди намагаються покласти край жорстокому правлінню Харконненів. Атрідам вдалося вціліти після першої нищівної атаки Харконненів. Тепер вони стають символом героїзму та опору. Вони ведуть проти загарбників безжальну партизанську війну, уклавши союз з місцевим населенням – фрименами. Знаючи все про руйнівні сили природи Арракіса, Атріди і фримени виконують бойові завдання.
Лідери
Серед 129 розкішних високодеталізованих фігурок у коробці ви зустрінете таких лідерів:
- Лідери Харконненів. Барон Харконнен, Звір Раббан, Фейд-Раута, Зуфір Хават.
- Союзники Коррино. Шаддам IV, Ґай Єлена Могіям, капітан Арамшам, шість лідерів-башарів.
- Лідери Атрідів. Пол Атрід, леді Джессіка, Превелебна матір Джессіка, Ґурні Галлек, Алія.
- Союзники-фримени. Пол Муад'Діб, Стілґар, Чані, Дикий Творець, дванадцять лідерів-наїбів.
Перебіг гри
- Початок раунду. Візьміть 2 карти планування: по 1 з кожної колоди. Розкрийте 3 карти передбачення.
- Розміщення транспорту (Харконнени). Залежно від позиції найнижчого маркера Імперії. Розмістіть у комірці активного ряду та вище по 1 кубику дії. Розмістіть на полі вказану кількість транспорту.
- Дії. Киньте кубики дій і розмістіть на планшетах гравців. Починаючи з Харконненів, розмістіть по 1 жетону Бене Ґессерит на планшетах гравців (за бажанням). Починаючи з Атрідів і закінчуючи Харконненами, гравці по черзі виконують по 1 дії, доки не використають усі кубики.
- Небезпеки пустелі (Атріди). Розмістіть в усіх зонах пустелі з легіоном Харконненів або гарвестером по 1 жетону знака хробака. Переверніть ці жетони. Розмістивши піщаного хробака в зоні з гарвестером, вилучіть гарвестер. Для порятунку гарвестера вилучіть із пов’язаної повітряної зони транспортувальник. Розмістивши піщаного хробака в зоні з легіоном Харконненів, легіон повинен відступити, інакше розіграйте атаку піщаного хробака.
- Збирання прянощів (Харконнени). Скиньте всі активні штрафи (виняток — якщо відповідний маркер у нижньому рядку поля). Вилучіть із поля всі гарвестери й отримайте очки прянощів. Якщо маркер на треку панування на поділці 5 або нижче, можете витратити 3 очки прянощів і просунути вгору маркер панування на 1 поділку.
- Кінець раунду. У фазі кінця раунду гравець за Атрідів отримує розкриті карти передбачення, якщо виконує умови на них. Якщо вимоги карти таємної мети виконані, гравець за Атрідів перемагає у грі. Інакше гра продовжується. Вилучіть із поля усі орнітоптери та транспортувальники. Починаючи з Харконненів, можете замінити на полі всіх іменованих лідерів на звичайних. Оновіть усі використані карти лідерів. Скиньте карти планування до 6. Гравець за Атрідів вилучає з гри будь-які розкриті карти передбачення на свій вибір. Потім перетасуйте всі карти.
Основні | |
---|---|
Виробник | Geekach Games |
Країна виробник | Україна |
Призначення | Для компанії |
Вікова група | Від 14 років |
Мінімальна кількість учасників | 1 чол. |
Кількість учасників | 4 |
Час гри | 60 - 120 хв. |
Стан | Новий |
- Ціна: 5 800 ₴